Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Er zijn een paar mogelijkheden om een vraag aan ons te stellen of om een probleem waar je tegen aan loopt te melden, n.l:

  1. De chatbox
    Op het moment dat je bent aangemeld aan de applicatie m.b.v. je gebruikersnaam en wachtwoord, vind je rechtsonder in de pagina onze chatbox, welke dagelijks (maandag t/m vrijdag) van 09:00 - 17:00 uur beschikbaar bemand wordt door medewerkers van onze supportafdeling. Maak hiervan gebruik als je snel een antwoord wilt op vragen waarmee je of indien je tegen een probleem aan loopt binnen het pakket. 



    LET OP: De chatbox ondersteuning is tijdens het weekend en op algemene feestdagen (zoals met Pasen, Pinksteren, Kerst, Koningsdag) onbemand. Je kunt dan wel een vraag stellen, echter zul je pas later daar via de mail een reactie op krijgen.

  2. De servicedesk applicatie
    Je vind onze Servicedesk applicatie rechtsboven in de pagina 

    Je krijgt nu vervolgens de mogelijkheid om een vraag aan ons te stellen, of om melding te maken van een probleem waar je tegenaan loopt. Je vraag of melding van een probleem zal resulteren in de creatie van een 'ticket' (request), waarvan je via de mail een bevestiging zult krijgen. Ons support team zal hier zo snel mogelijk op reageren en hier verslag van maken binnen de ticket. Houd deze tickets goed in de gaten, want het kan zijn dat je nog gevraagd wordt voor het aanleveren van extra informatie.

Onze chatbox is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

Zaterdag en zondag kunnen je in de chatbox eveneens je vragen of opmerkingen kwijt, echter wordt daar niet eerder dan maandagochtend op gereageerd. Dit geldt overigens ook voor officiële feestdagen in Nederland, daar is namelijk onze support desk gevestigd. Dit houdt in dat we op dagen als 2e Paasdag, 2e Pinksterdag, 2e Kerstdag, Koningsdag 30 april, Nieuwjaarsdag niet geopend zijn en geldt dezelfde beperking als op zaterdag en zondag.