Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

After you have tried everything within your administration during the trial period, you may want to delete all transactions to start with a 'clean slate' again.

To do this, select Miscellaneous → Reset my administration from the menu

The wizard for restoring your administration will then be started.

Image Added

Now press Image Added

All financial transactions will be deleted. This includes Invoices, Expenses, Payments, Journal Entries, Reminders, Time Registration, KM Registration, Projects, Periodic Invoicing, Sent email, uploaded files and any imported bank statements. Basic data such as Contacts, your own company details, Designs, Products, Subscriptions, Chart of Accounts, Cost categories and Bank accounts remain untouched

Nadat je tijdens de proefperiode van alles hebt uitgeprobeerd binnen je administratie, wil je wellicht alle transacties verwijderen om weer met een 'schone lei' te beginnen.

Selecteer hiervoor vanuit het menu Diverse → Herstel mijn administratie

Vervolgens zal de wizard voor het herstellen van je administratie worden gestart.

Image Removed

Druk nu op Image Removed

Alle financiële transacties zullen worden verwijderd. Dit omvat Facturen, Uitgaven, Betalingen, Journaalposten, Aanmaningen, Urenregistratie, KM-Registratie, Projecten, Periodieke Facturering, Verzonden email, ge-uploaded files en eventueel ingelezen Bankafschriften. Basis gegevens zoals Contacten, je eigen bedrijfsgegevens, Ontwerpen, Producten, Abonnementen, Rekeningschema, Kostencategorieën en Bankrekeningen blijven ongemoeid.


Info

Content by Label
showLabelsfalse
max5
spacesYOUR
showSpacefalse
sortmodified
reversetrue
typepage
cqllabel = "opstarten" and type = "page" and space = "YOUR"
labelsOpstarten


Page properties
hiddentrue


Related issues