You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Fijn dat je hebt besloten aan de slag te gaan met Yoursminc Online Boekhouden! In dit artikel beschrijven we langs welke stappen je het snelst aan de slag kunt.

  1. Bewaar de locatie van de applicatie binnen je browser

    De applicatie is bereikbaar via de URL https://app.yoursminc.nl (voor in Nederland gevestigde ondernemingen) of https://app.yoursminc.be (voor in België gevestigde ondernemingen). Je kunt jezelf een plezier doen door een 'bladwijzer' (bookmark) in je browser te creëren, zodat je deze niet telkens hoeft op te zoeken. 

  2. Raadpleeg regelmatig je email 'spambox'

    Als je je net hebt geregistreerd voor het gebruik van Yoursminc Online Boekhouden, zul je de komende dagen een aantal mailtjes van ons ontvangen, waarin we je diverse tips geven bij het in gebruik nemen van de applicatie. Daar we voor jouw email-provider een 'nieuwe' zender zijn van 'commercieel getinte' mail, belanden deze mailtjes vaak in de 'spam box'. Kijk hier de komende dagen regelmatig en kenmerk deze mail als 'geen spam', zodat je de diverse tips van onze kant probleemloos kunt ontvangen. Verder maken wij ook gebruik van email voor het op de hoogte houden van onze klanten in het geval van aanstaand onderhoud op de applicatie, waardoor de applicatie mogelijk een paar uur (meestal op zaterdagochtend) niet beschikbaar is, of van de oplevering van nieuwe functionaliteiten welke wellicht interessant zijn voor je.

  3. Weet hoe je een vraag aan ons kunt stellen en een probleem kunt melden

    Er zijn een paar mogelijkheden om een vraag aan ons te stellen of om een probleem waar je tegen aan loopt te melden, n.l:
    1. De chatbox
      Op het moment dat je bent aangemeld aan de applicatie m.b.v. je gebruikersnaam en wachtwoord, vind je rechtsonder in de pagina onze chatbox, welke dagelijks (maandag t/m vrijdag) van 09:00 - 17:00 uur beschikbaar bemand wordt door medewerkers van onze supportafdeling. Maak hiervan gebruik als je snel een antwoord wilt op vragen waarmee je of indien je tegen een probleem aan loopt binnen het pakket. 

      LET OP: De chatbox ondersteuning is tijdens het weekend en op algemene feestdagen (zoals met Pasen, Pinksteren, Kerst, Koningsdag) onbemand. Je kunt dan wel een vraag stellen, echter zul je pas later daar via de mail een reactie op krijgen.

    2. De servicedesk applicatie
  4. Inrichten van je factuurnummering
  5. Inrichten van een offerteontwerp
  6. Inrichten van je factuurontwerp
  7. Inlezen van je contacten (klanten, leveranciers e.d.)
  8. Inlezen van producten en diensten
  9. Invoeren van je bank(en) en bankrekening(en)
  10. Maak gebruik van onze opstart-service






  • No labels