You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 15 Next »

Fijn dat je hebt besloten aan de slag te gaan met Yoursminc Online Boekhouden! In dit artikel beschrijven we langs welke stappen je het snelst aan de slag kunt.

  1. Bewaar de locatie van de applicatie binnen je browser



    De applicatie is bereikbaar via de URL https://app.yoursminc.nl (voor in Nederland gevestigde ondernemingen) of https://app.yoursminc.be (voor in België gevestigde ondernemingen). Je kunt jezelf een plezier doen door een 'bladwijzer' (bookmark) in je browser te creëren, zodat je deze niet telkens hoeft op te zoeken. 

  2. Raadpleeg regelmatig je email 'spambox'

    Als je je net hebt geregistreerd voor het gebruik van Yoursminc Online Boekhouden, zul je de komende dagen een aantal mailtjes van ons ontvangen, waarin we je diverse tips geven bij het in gebruik nemen van de applicatie. Daar we voor jouw email-provider een 'nieuwe' zender zijn van 'commercieel getinte' mail, belanden deze mailtjes vaak in de 'spam box'. Kijk hier de komende dagen regelmatig en kenmerk deze mail als 'geen spam', zodat je de diverse tips van onze kant probleemloos kunt ontvangen. Verder maken wij ook gebruik van email voor het op de hoogte houden van onze klanten in het geval van aanstaand onderhoud op de applicatie, waardoor de applicatie mogelijk een paar uur (meestal op zaterdagochtend) niet beschikbaar is, of van de oplevering van nieuwe functionaliteiten welke wellicht interessant zijn voor je.

  3. Weet hoe je een vraag aan ons kunt stellen en een probleem kunt melden

    Er zijn een paar mogelijkheden om een vraag aan ons te stellen of om een probleem waar je tegen aan loopt te melden, n.l:

    1. De chatbox
      Op het moment dat je bent aangemeld aan de applicatie m.b.v. je gebruikersnaam en wachtwoord, vind je rechtsonder in de pagina onze chatbox, welke dagelijks (maandag t/m vrijdag) van 09:00 - 17:00 uur beschikbaar bemand wordt door medewerkers van onze supportafdeling. Maak hiervan gebruik als je snel een antwoord wilt op vragen waarmee je of indien je tegen een probleem aan loopt binnen het pakket. 



      LET OP: De chatbox ondersteuning is tijdens het weekend en op algemene feestdagen (zoals met Pasen, Pinksteren, Kerst, Koningsdag) onbemand. Je kunt dan wel een vraag stellen, echter zul je pas later daar via de mail een reactie op krijgen.

    2. De servicedesk applicatie
      Je vind onze Servicedesk applicatie rechtsboven in de pagina

      Je krijgt nu vervolgens de mogelijkheid om een vraag aan ons te stellen, of om melding te maken van een probleem waar je tegenaan loopt. Je vraag of melding van een probleem zal resulteren in de creatie van een 'ticket' (request), waarvan je via de mail een bevestiging zult krijgen. Ons support team zal hier zo snel mogelijk op reageren en hier verslag van maken binnen de ticket. Houd deze tickets goed in de gaten, want het kan zijn dat je nog gevraagd wordt voor het aanleveren van extra informatie.



  4. Inrichten van je factuur- en offertenummering

    Voordat je begint met het creëren van facturen of offertes, zou je even moeten stilstaan bij de nummering welke er hierbij wordt gehanteerd. Je kunt de voorkeurinstellingen hiervoor vinden onder Bedrijfsvoorkeuren.



  5. Inrichten van een offerteontwerp

    Voordat je begint met het creëren van offertes om naar een klant te sturen, zou je even aandacht moeten besteden aan het ontwerp van je offerte. Met een paar simpele acties maak je eenvoudig een professioneel ogend ontwerp, welke je zo naar een klant zou kunnen opsturen. Mocht je hier toch niet helemaal zelf uitkomen, neem dan even contact met ons op (via de Chatbox, of door een ticket te creëren via onze Servicedesk applicatie, welke je rechtsboven in de pagina vind. Je mag ons ook een mailtje (support@yoursminc.nl) sturen met verzoek voor assistentie)

  6. Inrichten van je factuurontwerp

    Voordat je begint met het creëren van facturen om naar een klant te sturen, zou je even aandacht moeten besteden aan het ontwerp van je factuur. Met een paar simpele acties maak je eenvoudig een professioneel ogend ontwerp, welke je zo naar een klant zou kunnen opsturen. Mocht je hier toch niet helemaal zelf uitkomen, neem dan even contact met ons op (via de Chatbox, of door een ticket te creëren via onze Servicedesk applicatie, welke je rechtsboven in de pagina vind. Je mag ons ook een mailtje (support@yoursminc.nl) sturen met verzoek voor assistentie)

  7. Inlezen van je contacten (klanten, leveranciers e.d.)

    Klanten, Debiteuren, Leveranciers etc. noemen wij allemaal een 'Contact' binnen het pakket. Je kunt je contacten in 1 keer inlezen, als je deze bijvoorbeeld in een spreadsheet (.csv) hebt staan. 



  8. Inlezen van producten en diensten
  9. Invoeren van je bank(en) en bankrekening(en)
  10. Maak gebruik van onze opstart-service






  • No labels