Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Fijn dat je hebt besloten aan de slag te gaan met Yoursminc Online Boekhouden! In dit artikel beschrijven we langs welke stappen je het snelst aan de slag kunt.

  1. Bewaar de locatie van de applicatie binnen je browser

    Image Modified

    De applicatie is bereikbaar via de URL https://app.yoursminc.nl (voor in Nederland gevestigde ondernemingen) of https://app.yoursminc.be (voor in België gevestigde ondernemingen). Je kunt jezelf een plezier doen door een 'bladwijzer' (bookmark) in je browser te creëren, zodat je deze niet telkens hoeft op te zoeken. 

  2. Raadpleeg regelmatig je email 'spambox'

    Als je je net hebt geregistreerd voor het gebruik van Yoursminc Online Boekhouden, zul je de komende dagen een aantal mailtjes van ons ontvangen, waarin we je diverse tips geven bij het in gebruik nemen van de applicatie. Daar we voor jouw email-provider een 'nieuwe' zender zijn van 'commercieel getinte' mail, belanden deze mailtjes vaak in de 'spam box'. Kijk hier de komende dagen regelmatig en kenmerk deze mail als 'geen spam', zodat je de diverse tips van onze kant probleemloos kunt ontvangen. Verder maken wij ook gebruik van email voor het op de hoogte houden van onze klanten in het geval van aanstaand onderhoud op de applicatie, waardoor de applicatie mogelijk een paar uur (meestal op zaterdagochtend) niet beschikbaar is, of van de oplevering van nieuwe functionaliteiten welke wellicht interessant zijn voor je.

  3. Weet hoe je een vraag aan ons kunt stellen en een probleem kunt melden

    Er zijn een paar mogelijkheden om een vraag aan ons te stellen of om een probleem waar je tegen aan loopt te melden, n.l:
    De chatbox
    Op het moment dat je bent aangemeld aan de applicatie m.b.v. je gebruikersnaam en wachtwoord, vind je rechtsonder in de pagina onze chatbox, welke dagelijks (maandag t/m vrijdag) van 09:00 - 17:00 uur beschikbaar bemand wordt door medewerkers van onze supportafdeling. Maak hiervan gebruik als je snel een antwoord wilt op vragen waarmee je of indien je tegen een probleem aan loopt binnen het pakket. 
    Image Removed
    LET OP: De chatbox ondersteuning is tijdens het weekend en op algemene feestdagen (zoals met Pasen, Pinksteren, Kerst, Koningsdag) onbemand. Je kunt dan wel een vraag stellen, echter zul je pas later daar via de mail een reactie op krijgen.

    Image Added

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Hoe kun je een vraag aan ons stellen of een probleem aanmeldenDe servicedesk applicatie
    Je vind onze Servicedesk applicatie rechtsboven in de pagina Image Removed
    Je krijgt nu vervolgens de mogelijkheid om een vraag aan ons te stellen, of om melding te maken van een probleem waar je tegenaan loopt. Je vraag of melding van een probleem zal resulteren in de creatie van een 'ticket' (request), waarvan je via de mail een bevestiging zult krijgen. Ons support team zal hier zo snel mogelijk op reageren en hier verslag van maken binnen de ticket. Houd deze tickets goed in de gaten, want het kan zijn dat je nog gevraagd wordt voor het aanleveren van extra informatie.
    Image Removed

  4. Inrichten van je factuur- en offertenummering

    Voordat je begint met het creëren van facturen of offertes, zou je even moeten stilstaan bij de nummering welke er hierbij wordt gehanteerd. Je kunt de voorkeurinstellingen hiervoor vinden onder Bedrijfsvoorkeuren.



    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Inrichten van de factuurnummering

  5. Inrichten van een offerteontwerp

    Voordat je begint met het creëren van offertes om naar een klant te sturen, zou je even aandacht moeten besteden aan het ontwerp van je offerte. Met een paar simpele acties maak je eenvoudig een professioneel ogend ontwerp, welke je zo naar een klant zou kunnen opsturen. Mocht je hier toch niet helemaal zelf uitkomen, neem dan even contact met ons op (via de Chatbox, of door een ticket te creëren via onze Servicedesk applicatie, welke je rechtsboven in de pagina vind. Je mag ons ook een mailtje (support@yoursminc.nl) sturen met verzoek voor assistentie)

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Het maken of aanpassen van een offerteontwerp

  6. Inrichten van je factuurontwerp

    Voordat je begint met het creëren van facturen om naar een klant te sturen, zou je even aandacht moeten besteden aan het ontwerp van je factuur. Met een paar simpele acties maak je eenvoudig een professioneel ogend ontwerp, welke je zo naar een klant zou kunnen opsturen. Mocht je hier toch niet helemaal zelf uitkomen, neem dan even contact met ons op (via de Chatbox, of door een ticket te creëren via onze Servicedesk applicatie, welke je rechtsboven in de pagina vind. Je mag ons ook een mailtje (support@yoursminc.nl) sturen met verzoek voor assistentie)

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Het maken of aanpassen van een factuurontwerp

  7. Inlezen van je contacten (klanten, leveranciers e.d.)

    Klanten, Debiteuren, Leveranciers etc. noemen wij allemaal een 'Contact' binnen het pakket. Je kunt je contacten in 1 keer inlezen, als je deze bijvoorbeeld in een spreadsheet (.csv) hebt staan. 
    Image Removed

    Image Added

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Inlezen van je contacten

  8. Inlezen van producten en diensten

    Het is mogelijk om in 1 keer alle producten en diensten, op basis waarvan je wilt factureren, in te lezen.

    Image Added

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Inlezen van producten en diensten

  9. Invoeren van je bank(en) en bankrekening(en)

    Het invoeren van je bankgegevens is belangrijk, omdat deze o.a. in je factuurontwerp moet worden opgenomen en eveneens nodig zijn als je ook je bankadministratie wilt gaan beheren.

    Image Added

    Kijk maar eens in de volgende omschrijving hoe eenvoudig dat is: Vastleggen van je bankgegevens

  10. Maak gebruik van onze opstart-service

    Image Added

    Kijk in het volgende artikel, hoe we je kunnen ondersteunen bij de inrichting van je administratie, door gebruik te maken van onze opstart-service: De Yoursminc opstart-service



Info

Content by Label
showLabelsfalse
max5
spacesYOUR
showSpacefalse
sortmodified
reversetrue
typepage
cqllabel = "algemeen" and type = "page" and space = "YOUR"
labelsalgemeen


Page properties
hiddentrue


Related issues